tisdag 31 juli 2012

seg dag

Idag kommer gå segt, bara denna halvtimmen jag suttit här har gått LÅNGSAMT. Det värsta är att det såklart är fint väder ute även om väderprognosen säger att det ska regna. Gubben här är seg och kan inte bestämma sig för om vi ska sluta tidigt eller vid två idag, vilket också är rätt irriterande då det är skönt att veta när man kommer här ifrån. Jag bestämde mig igår för att testa spotify premium gratis i 30 dagar och efter en kväll/morgon med det så känns det inte som om jag kan leva utan det. Fatta va skönt det är att ha en  offline spellista med 167 awesome låtar i mobilen, fett värt att betala för egentligen. Kan någon underhålla mig så dagen går snabbare? Och ge mig tips på låtar jag borde lägga på min spellista.

Jerry Andersson

2 kommentarer:

  1. Fast så är minuset med att skaffa premium: Du har bara offline mode i 30 dagar. Vad jag vet åtminstone. Kan inte använda mitt spotify premium i mobilen längre då min 30 dagar är slut, så nu måste jag vara uppkopplad till internet. Vilket min mobil inte har. Så vet inte hur vi ska lösa musik inatt!

    SvaraRadera
  2. Sofia, du är korkad. Anslut till ett wifi-nät, kryssa i aviable offline och låt magin göra sitt. Offline mode funkar även när flygplansläge är på. Om man betalar för skiten, vill säga.

    SvaraRadera