söndag 29 juli 2012

Sluta tänka

Jag borde sluta tänka en kväll som denna, och borde kanske sluta lyssna på så jävla mörk musik, men det är den bästa just nu. Suttit i en timme och typ stirrat in i datorskärmen och försökt att inte låta tankarna snurra iväg för då hamnar dom på ställen dit dom inte ska. Vet inte vad jag gjorde förut men helt plötsligt stod jag med min rakbladskniv i handen och tänkte att jag ville känna någonting men kasta bort den rätt snabbt, inte värt det just nu, inte när allt börjar bli bättre, det var fan ett bra tag sedan senast typ, för snålen räknas inte direkt. Nä nu ska jag nog dra på lite disney musik och försöka tänka positiva tankar för imorgon blir det ju fest och Rosenström, något att se fram emot.

1 kommentar:

  1. Jag är stolt över dig, som hade styrkan att kasta bort den! Grymt bra kämpat, visste väl att du hade styrkan. Tänk på att du har folk som stöttar dig dessutom! Kram.

    SvaraRadera